شادیکده 2

این بلاگ صرفاً محلی برای شادی بوده و فاقد هرگونه ارزش دیگری میباشد

شادیکده 2

این بلاگ صرفاً محلی برای شادی بوده و فاقد هرگونه ارزش دیگری میباشد

تاثیرات وبگردی

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۰۱ ب.ظ

من: سلام مجری شبکه فلان واقعا خسته نباشید
مجری: سلام بیننده گرامی بفرمایی پیام شما ضبط میشه
من: با تشکر از شما خواهش میکنم وقت برکامه هاتونو زیاد کنین حتی اگه نمیشه وقت برنامه های شبکه های دیگه را زیاد کنین آخه من خیلی وقت دوس دارم تشکر می کنم
مجری: چشم بیننده گرامی ) همراه با بغض) دیگه فرمایشی ندارین؟!؟!
من: چرا ی چیز ده: لطفا ی فیلمی ک ی ماه پیش تموم شده را دوباره نذارین
مجری: بیننده جرامی!!! ما به درخواسته بینندگانمون این برنامه ها را پخش میکنیم
من:ی چیز دیگه! لطفا بذارین فیلم تکراری ک پخش میکنین تکراراشم تموم بشه بعد درخواست بینندگانو برای پخشش پخش کنین
مجری:چشم*-*
من: مچکرم ک با حسن نیت پیام منو گوش دادین اما اگه پخش نکنین الهی واتو واتو واتو واتو کنان بخورتتون
مجری :0o
من: با تشکر
بوققققق

  • mohammad sh

نظرات (۴)

  • یه بنده خدا

  • سلام
    اگه مایـــــــــــــل به تبـــــــــــادل لینـــــــــــــــــــــک هستـــــــــــــــــِد
    خبــــــــــــــــــرم کنــــــــــــــــید
    التماس دعا
  • یه بنده خدا
  • شـــــــــــــــــــــماباکمـــــــــــــــــــــــــــال افنــــــــــــخارلینـــــــــــــــک شدید
  • یه بنده خدا
  • شـــــــــــــــــــــماباکمـــــــــــــــــــــــــــال افنــــــــــــخارلینـــــــــــــــک شدید
    راستی خدا
    دلم هوای دیروز را کرده
    هوای روزهای کودکی را
    دلم میخواهد مثل دیروز قاصدکی بردارم
    آرزوهایم را به دستش بسپارم تا برای تو بیاورد
    دلم میخواهد دفتر مشقم را باز کنم و دوباره تمرین کنم
    الفبای زندگی را
    میخواهم خط خطی کنم تمام آن روزهایی که دل شکستم و دلم را شکستند
    دلم میخواهد این بار اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان
    هر چه میخواهید بکشید
    این بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو
    دلم میخواهد این بار اگر گلی را دیدم
    آن را نچینم
    دلم میخواهد …
    می شود باز هم کودک شد؟؟
    راستی خدا!
    دلم فردا هوای امروز را می کند...

     اگه خواستی بااسم {{تاریخچه های خواندنی}}لینکم کن

    خبرم کن که باچه اسمی لینکت کنم.

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.